Kaip elgtis jei jus apgavo?Jūs sutarėte dėl daikto pirkimo, pinigus pervedėte, bet prekės negavote?
Išsiuntėte daiktus, o už juos negalite sulaukti pinigų?
Kaip elgtis tokiais ar panašiais atvejais? Visų pirma bandykite taikiai išspręsti situaciją su pirkėju (-a) / pardavėju (-a). Jei nepavyksta, kreipkitės pagalbos į policiją.
Galimi 2 kreipimosi į policiją būdai:1. Elektroniniu būdu pateikiant pareiškimą policijai per svetainę - https://www.epolicija.lt
Užpildytą pareiškimo formą siųskite el. pašto adresu - epolicija@policija.lt
Arba galite pareiškimą užpildyti tiesiogiai epolicija.lt tinklapyje. Tam reikia prisijungti prie Elektroninės valdžios portalo sistemos.
Prisijungimo prie sistemos sąlygos:
1. Turėti asmens tapatybės kortelę, su integruotais skaitmeniniais sertifikatais;
2. Būti komercinių bankų internetinės bankininkystės sistemos vartotoju;
3. Turėti asmeninį skaitmeninį sertifikatą, išduota Skaitmeninio sertifikavimo centro arba Vį Registrų centras.
Prisijungimas čia www.epolicija.lt
2. Asmeniškai nuvykti į artimiausią policijos komisariatą / poskyrį ir pateikti pareiškimą apie įvykusią apgavystę / sukčiavimo atvejį. Pareiškimas rašomas laisva forma. Jame turi būti nurodyti Jūsų duomenys (vardas, pavardė, gyvenamoji vieta, duomenys ryšiui palaikyti) ir smulkiai aprašyta visa situacija, taip pat pridėkite visus Jūsų turimus duomenis apie Jus apgavusį asmenį bei įrodymus (asmeninės žinutės, sms ir kt.).
Pareiškimo pavyzdys žinutės apačioje (parsisųsti gali tik nariai).
Policijos komisariatų adresus ir telefonus rasite štai čia - www.epolicija.lt/links