Vienas kertinių bet kokios SEO optimizacijos aspektų iki šiol būdavo tradicinis raktažodžių tyrimas. Tačiau jau kuris laikas SEO yra (ar turėtų būti) grindžiamas ne (tik) raktiniais žodžiais, bet SEO objektais (angl. entities). Tradiciniai raktažodžiai yra žodžiai ar frazės, kuriuos žmonės įveda į paieškos sistemą, siekdami rasti atitinkamą informaciją. Tuo tarpu SEO objektai yra susiję su tam tikrų objektų, asmenų, vietų ar sąvokų identifikavimu ir jų ryšių su kitomis tokių objektų kategorijomis analize.
Tradicinė SEO praktika sutelkia dėmesį į atitinkamų raktažodžių integravimą į puslapio turinį, meta žymes, antraštes ir kitas HTML žymes, siekiant pagerinti puslapio matomumą pagal konkrečias užklausas. Tuo tarpu objektų SEO reikalauja turinio kūrimo, kuris ne tik apima raktažodžius, bet ir aiškiai identifikuoja atskirus objektus, jų tarpusavio ryšius, pavyzdžiui, naudojant struktūrizuotą duomenų žymėjimą (schema markup), kuris padeda paieškos sistemoms suprasti puslapio turinio kontekstą ir ryšį tarp objektų.
Objektų SEO atspindi paieškos sistemų evoliuciją nuo grynų tekstinių užklausų analizės iki gilesnio ir kontekstiškai (semantiškai) prasmingo turinio suvokimo. Tai rodo šiuolaikinių paieškų sistemų gebėjimą "mąstyti" ir analizuoti informaciją panašiai kaip žmogus, atpažįstant ne tik atskirus žodžius, bet ir jų semantinę reikšmę bei ryšius. Nors Lietuvoje SEO objektų dar nėra tiek stipriai integruoti į paieškos variklį kiek angliakalbėj paieškoj, tą vis tiek reikėtų turėti omeny atliekant ar planuojant atlikti bet kokią SEO optimizaciją ar tradicinį raktažodžių tyrimą.